Hierbij nodigt het bestuur van de Huurdersvereniging Alexanderpolder (HvA) u uit voor het bijwonen van de jaarlijkse algemene ledenvergadering welke wordt gehouden op

WOENSDAG 11-10-2023 AANVANG 19:30 uur in de Alexanderkerk (Springerstraat)

1.      Opening door de vicevoorzitter.

2.      Inleiding door mv. Ingrid Coenradie fractievoorzitter Leefbaar Rotterdam en wethouder Veiligheid en Handhaving. Lezing en gelegenheid tot vragenstellen.

3.      Afscheid van Hugo Hijmans, secretaris

4.      PAUZE

5.      Ingekomen en uitgaande stukken

6.      Goedkeuring van het verslag van de algemene ledenvergadering van 25-10-2022 (*).

7.      Informatie met: Jaaroverzicht 2022(*) financieel overzicht 2022 (*) en begroting 2023. Alle documenten zijn ter vergadering aanwezig.

8.      Bespreking van het jaaroverzicht 2022

9.      Verslag van de kascontrolecommissie m.b.t. de Jaarrekening 2022

10.  Goedkeuring van de Jaarrekening 2022

11.  Verkiezing leden van de kascontrolecommissie

12.  Goedkeuring van de begroting 2023 en vaststelling contributie 2024

13.  Verkiezing bestuursleden, voorgedragen wordt mv. Tonnie Lahaije als 2e vicesecretaris. De HvA wenst de toekomst zeker te stellen. Hiervoor is het nodig dat er nieuwe bestuursleden komen. Kandidaten worden verzocht zich hiervoor te melden. Ook verzoeken wij u zich beschikbaar te stellen voor werkzaamheden als ondersteuning van het bestuur en werkcommissies.

14.  Website is vernieuwd

15.  Inlichtingen m.b.t. de samenwerking met Huurdersvereniging Ommoord (HVO).

16.  Rondvraag.

17.  Afsluiting van de algemene ledenvergadering.

Namens het HvA-bestuur, Schalk van Eijk, vicevoorzitter

(*) Verslag Algemene Ledenvergadering 25-10-2022, Jaaroverzicht en Financieel overzicht 2022 kan op aanvraag worden toegezonden.